Ris eller ros.


Denna bild har skevot skickat in för bedömmning.
 Och vad jag kan se så är hans rygg i klass med en efterblivens.
 Jag vet inte ens var jag ska börja.
1. Det jävla håret, hur i helvette ser du ut? hur länge ska du se ut så? raka bort de och de omedelbart.

2. Föddes du utan lats? Isåfall kan du nog få handikappsersättning, kolla med ditt lokala kontor.

3. Dom mytomspunna axlarna som vi fått så höra mycket om, varför ser jag dom inte?

Positivt: Bra volym i håret

- Åtgärder De här vi kommer in i bilden. Vi från redaktionen skulle nog ge dig tipset att ge dig på en 10/60 kur och ett besök hos Ata's klipp.


MVH/ Redaktionen

Kommentarer
Postat av: master C

c misstänker en tranvestid som skäms för sitt ansikte precis som en transa ska..

till o börja med raka håret...

för d andra raka håret...

för d tredje raka håret..

kraftiga mängder hgh rekomenderas!



samt nästa gång så kan du väl ta en bild där hela din rygg syns istället för den här spraydejtbilden..

2009-05-16 @ 19:28:49
Postat av: A

bra kompleterat C

2009-05-16 @ 19:34:41
Postat av: Skevot

På vilket sätt mår ni bättre av att sänka mitt självförtroende? Jag ska fan visa er att jag kan lyckas utan anabola, jävla fittor!

2009-05-17 @ 01:11:11
Postat av: master C

dum fråga, fattar du inte hur vi mår bra av d så e du lost ( som serien fast värre).



ring mig så fixar ja bra grejer till dig istället..



bli man , stå upp o pinka..

2009-05-17 @ 12:05:13
Postat av: A

Ingen har kommit nånstans utan anabola och det vet du med..

2009-05-17 @ 13:08:59
Postat av: deborah

"Efter en avslutad steroidkur är det inte ovanligt med depression. Det är troligt att den tidigare kick man fått av ökad testosteronhalt i kroppen nu ger motsatt effekt." kanske är detta en orsak till att redaktionen nu vill tracka på ditt självförtroende, skevot...? förklaringar finns till allt. hur som helst det är inget fel på din rygg och när grabbarna står där med sina chick tits är det du som skrattar sist:)

2009-05-17 @ 14:15:40
Postat av: Samuel

Jag misstänker att det är Deborah på bilden, de horiga lockarna speglar den rygg som byggts upp av p-piller.

2009-05-17 @ 14:22:53
Postat av: A

Till Deborah: håll käften och gå och diska

2009-05-17 @ 17:04:34
Postat av: master C

va fan debbie ska du morala här oxå?

kan vi få reta i fred eller wtf..

o d heter bitchtits pucko..

så d e din rygg, inte visste ja att du blonderat dig..



aja nu vet ja varför du va så deppi förr o det förklarar ju din wiskyröst oxå...

2009-05-18 @ 09:13:48
Postat av: master C

va fan debbie ska du morala här oxå?

kan vi få reta i fred eller wtf..

o d heter bitchtits pucko..

så d e din rygg, inte visste ja att du blonderat dig..



aja nu vet ja varför du va så deppi förr o det förklarar ju din wiskyröst oxå...

2009-05-18 @ 09:14:01
Postat av: deborah

haha, nu blev ni bara löjliga:D

2009-05-18 @ 20:42:22
Postat av: deborah

haha, nu blev ni bara löjliga:D

2009-05-18 @ 20:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0