Jag hatar....

Igår inträffade en sak som verkligen kan göra det stillade sinnet fyllt av hat, hjärnan inställd på massaker och ge mig hat i blicken.
Allt var lungt jag drog på mig mina mjukisar, gymdojjerna, linnet och gick ner till gymmet.
Lite folk som vanligt jag började med min sedvanliga ritual att gå till vattenkällan och släcka min törst.
I min ögonvrå kan jag skymta ett jävla luder som ockuperat bänkpressen.
Inte nog med det så har klitthelvetet plockan ut 10kg's hantlarna ur stället och ockuperat hela jävla området.
Inte för att jag använder dom men det ger ingen rätt till en sekundär varelse att beslagta dom.
"A ja" tänkte jag och fick värma upp i maskiner istället, och jag hatar maskiner.
15 minuter gick och allt jag byggt upp under dagen som skulle levereras till bänken var borta.
Efter ytterligare 5 minuter bad jag henne att byta. Än en gång så förstör en tjej hela min dag.

Är det så svårt att förstå jag vill inte ha någon jävla body lotion på stängerna.
Jag vill inte känna mensdoft i gymmet.

Dom kan bygga sina egna jävla gym om de är så jävla kul och pajja för andra, andra som verkligen behöver gymmet för att leva. Så kan dom pumpa på sina jävla bäbishantlar utan att mitt humör ska behöva förstöras.
Djupt besviken att staten inte tar tag i dom här problemen.

mvh/ en missnöjd medborgare

Kommentarer
Postat av: S

hahaha vem fan har skrivit?

2009-05-12 @ 21:56:06
Postat av: Anonym

jag skrev

2009-05-12 @ 21:58:04
Postat av: Anonym

kvinnohatare hela högen

2009-05-12 @ 23:16:32
Postat av: Skevot

Fy fan grabbar, ni håller fanan högt! Blir riktigt imponerad när jag läser det här. Får dock känslan av att det är mer snack än verkstad vad gäller er, vad fan är egentligen 10 repetitioner? Låter ju som att ni är ett gäng pensionärer som är på gymmet för att tänja lederna... Bättring så kanske ni snart kan ta lika mycket som mig i axelövningarna. Eller jag vet, skit i allt jag har skrivit och börja med yoga istället.

2009-05-12 @ 23:41:37
Postat av: S

Skevot jag får känslan av att du inte har vetskap inom viktminsking innan sommaren?

2009-05-13 @ 20:50:39
Postat av: Skevot

Säger du S, att man ska köra fler repetitioner för att man deffar? Om du har rätt så har du verkligen lärt mig något nytt.

2009-05-13 @ 22:41:02
Postat av: A

Skevot, tycker du ska tona ner och inse att alla har sin filosofi på hur saker och ting ska gå till, förespråkar oxå lågreps vid deff men du behöver inte gå runt och mensa för det...

2009-05-13 @ 22:55:22
Postat av: Skevot

Hoppas fan på fler mysiga inlägg i denna fantastiska blogg! Skulle dock vilja veta varför S kör så många reps. / En störd kille från ett ryssgym i Uddevalla

2009-05-14 @ 00:05:08
Postat av: master c

vem gillar menslukt...?

ja vet inte om ja vill säga att ja inte vill ha tjejer på gymet för d finns dem fina vätränade töserna, d e dem andra feta korna man vill bannlysa dem som är där för att inbilla sig sj och sina fjortiskompisar att de tränar..



arbeit macht frei

2009-05-14 @ 20:02:45
Postat av: S

Skevot kan väl maila mig en bild på sin kropp så kan vi gå igenom vad som är fel? istället för att smutsa ner min blogg.

2009-05-15 @ 14:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0