http://dennism.se/ populära Hälsofrågor & svar, del 5...

Efter att http://dennism.se bögen har svarat på alla fittor och bögars frågor angående hälsa kost och skit så har vi på redaktionen bajtat frågorna och gett ut our side of the case så att säga...så håll i hatten era fittor...

1. Hur många kalorier tycker du man ska förbränna under träning på maskiner (löpband, motionscyklar, crosstrainer) i gymmet?
Jag tycker du ska lyfta vikter istället för att sitta och mensa ner sadlarna på bögmaskinerna....

2. Hur känner du dig när du hör om alla tusentals människor (främst tjejer) som dör av ätstörningar?
Jag mår bra, mer piller och mat åt mig...starkast överlever ...

3. hej, jag väger 65 och är 1,67 lång. Mitt BMI ligger på ca 22 MEN min kropp ser inte "normal" ut. Mitt fett lägger sig på magen och låren och höfterna men inte alls midjan över. Jag undrar på vilket sätt jag kan gå ner bäst. Jag har svårt för strikta dieter (följer dem knappt en dag, choklad är för lockande) och ingen motivation alls för träning. Kanske möjligtvis simning, men inte jogging osv. Min drömvikt är 50 kg alternativt platt mage. Hjälp mig snälla.

Hej fitta! 65 kg på 1,67 och allt fett! Bra jobbat och grattis till din värdelösa feta mongolid kropp....
Ja choklad är gott om man är bög i  huvvet ja. Jag vet inte, mitt svar till dig är: självmord....döden läker alla sår...

4. vf har du sånna fördomar mot onyttig mat, man kan va smal och träna etc och ändå unna sig något gott. njut av livet vafan!
Detta gäller nog bara bögen dennis som är så oerhört nyttig och bänkar 20 kg med kroppsvikt på 40 kg...bra jobbat..

5. Äter du kolhydrater över huvud taget? Hur ser din diet ut ungefär? Bara proteiner och grönsaker?
Kan bara tala för mig själv, kör 10mg thaifemmor på morgonen när jag vaknar för och väcka tigern...

6. känns det inte konstig för dina fetare vänner att umgås med dig? äter någon någonsin något i närheten av dig? och i sådant fall, säger du något till dem?
Jag brukar erbjuda lite gratispiller till dom eftersom jag är en så god vän.

7. Min längd är 1,67 cm och jag väger 75kg. Har redan nu gått ner totalt från vikt max 11,6kg. Men jag vill att det ska gå snabbare nu, vill ner till ungefär 53-55kg. Hur ska jag göra, äter även medicin som gör att man känner mer mättnads känsla. Men har du något tips?
Ja, istället för att proppa i dig mat under din äckliga fittblödningsperiod kan du ju söka sommarjobb i en gruva i sibirien garanterar viktförlust...äckel

8. Tycker du inte själv att maten styr ditt liv lite väl mycket?

Den är ej riktad till oss men vi tror han blir mätt av allt kuksugande..

9. Jag vill gå ner fem kilo och vem är bättre att fråga än dig som verkligen "brinner" för detta. Vad är ditt främsta tips till en student utan pengar som verkligen vill gå ner i vikt? Om man ibland behöver något snacks under denna perioden bara för att lugna sötsuget vad ska jag då äta och hur många måltider om dagen borde jag äta? tacktack
Hej kära läsare...a lite dödfett hänger här å där ja.....vi på redaktionen brukar ha pillerparty på balkongen där vi äter piller och bänkar...pillrena innehåller bara 1kcal per piller väldigt godd och knaprigt!

10. Hej, jag jobbar 40-timmarsvecka vid sidan av skolgång, är inte överviktig, men skulle vilja bli lite "tightare". Hur ska jag hitta ork, tid och motivation?
vet inte, pröva bola

Kommentarer
Postat av: master c

hahahahahha



d backar vi upp!



ps svar till studenten, leta upp ett byggargym o börja sälj bola till hela ligan så har du råd till ditt eget bruk..



även heroin på skolan går åt till dem feta tjejerna som vill gå ner i vikt..

2009-05-23 @ 18:34:31
Postat av: Hanes

Gick in och kollade på Dinims blogg. Fy fan vad äcklig han är. Skönt att läsa era repleys.

2009-05-24 @ 11:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0