http://dennism.se/ Hälsofrågor & svar, del 7

Efter hård pluggande och framför allt hårt pressande så droppa lite nya frågor å skit in som vi på red. är villiga att besvara.

1. Hej, mitt BBI ligger emellan 15,9 - 16,2. jag får ofta frågor om jag har aneroxia, vilket jag inte har. jag äter regelbundet och tänker aldrig på vad jag stoppar i mig, och tränar aldrig. hur kan det här komma sig? kram
Hej! Jag vet inte, förmodligen för att du är helt jävla mentalt efterbliven...

2. hur blir man en "size-zero"? slutar man äta? beskriv gärna mycket och så! tack i förhand. (förstår om du inte orkar svara på frågan).
Vi på redaktionen har ett par knep för att bli smala på bla. bli jude och teleportera dig till tidigt 1900 tal...
Treblinka-dieten funkar oxå utmärkt vilket går ut på att äta en skopa bönor på röda dagar.......

3. Vet dina föräldrar om att du lever så hälsosamt? Vad säger dem om det? Vad kan du ge som tips till föräldrar som ska lägga sig i ens kost/träningsvanor? Vad kan man säga till dem?
"- Ja, mina föräldrar vet om min hälsosamma kosthållning och jag hjälper även dem med att byta ut kaffe mot grönt thé och andra små saker. Jag tycker att man ska vara öppen med vad man äter och inte äter! Det är aldrig bra att ljuga för någon om sin kost..."

Vi på red. tycker han ska oroa sig för sin homostämpel istället för att tassa runt i flicksockar och byta ut kaffe mot the-påsar...homo

4. Vilka är "pålitliga" maträtter? Överallt hör man ju olika dieter om inga kolhydrater, bara fet, sedan massor av fullkorn och inget fett.
Vi på red. har ett litet talesätt som lyder "Är det ett piller äter jag det", och det ligger något i det. Lita ALLDIT på kemi.

5. När du ska "unna" dig något riktigt extra som dessert, vad gör du då? några förslag på fruktiga smoothies/desserter som man kan göra nu i sommar som har mycket vitaminer o är bra för huden?
Vi på red. unnar oss inte bögkakor hos lilla bagarn runt hörnet. Vi dricker sprit, och mycket.
Ta en titt på A's smoothie recept, sen är Banan&Cigg är oslagbar kombination som chockar din kropp till att prestera max...

Kommentarer
Postat av: S

Redaktionen=oraklet

2009-05-27 @ 00:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0