http://dennism.se/ Hälsofrågor & svar, del 6

Så nu under dagen har de tydligen ramlat in lite mer frågor som vi på redaktionen är villiga att besvara men den hårda sanningen till skillnad från vår kära drömmare på http://dennism.se ....

1. jag är 1.72 cm lång o v'ger 58kg. Är jag överviktig? kram
Ja det är du, men jag hade knullat dig på fyllan ändå! Piss i fittan på dig..

2. hej ! :) jag har en mycket jobbig ocH farlig ätstörning . antingen så äter jag ingenting eller så hetsäter jag . nu är jag i en period då jag inte ätit eller druckit nånting på en vecka . hur ska jag börja äta igen för att fortsätta gå ner i vikt ?

Sug lite snopp, svälj lite sperma så kanske det ordnar sig...

3. Jag undrar hur du kan kalla din blogg för en hälsoblogg? En människa som vet vad hälsa är tycker inte att man är tjock när man har ett BMI på 19 :S
Vi på ingatungavikterbaradaliganabola.blogg.se undrar oxå hur han kan kalla sin blogg för hälsoblogg när han har lika grova axlar som en fågelskrämma....en hård hormonkur på den killen hade inte skadat..

4. Vad är det mest onyttiga du kan äta/dricka? Latte? Vad är din absoluta gräns?
grönsaker frukt å skit är fan det värdelösaste världen har hittat på länge, vi på redaktionen rekommenderar hårda nattmål på BK och rediga spritfyllor på helgerna med naturligtvis kemiinspererad träning på veckodagarna..



Kommentarer
Postat av: S

hahahahaha! A vem har skrivit frågorna?





2009-05-24 @ 01:18:17
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis kläder? Tryck på länken och registrera dig så är det bara att börja samla poäng som du kan byta in mot presentkort i valfri klädaffär.

http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-05-24 @ 18:39:54
Postat av: fresh&clean

hej!



fresh&clean är bloggen som bara presenterar andra bloggar! Syftet är att det ska vara lättare att hitta nya bloggar att läsa samt att om man lämnar en kommentar hos fresh&clean med en länk till ett inlägg till sin blogg så kan man bli publicerad = nya läsare!



Ju fler desto roligare så kika gärna in!



kram

2009-05-24 @ 18:57:45
URL: http://freshandclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0